úterý 28. srpna 2012

Zvířecí motivy...

Módní záležitosti, jako jsou zvířecí motivy, jsem moc nepodlehla. Mám jedno triko (to na fotkách),jedny "domácí" kalhoty a na Converskách mám jazyk právě se zvířecím motivem. No...takže docela dost věcí nakonec :D Ale vše decentní. Nejsem typ, co by si koupil boty na podpatku s leopardím vzorem. Natož potom třeba šaty. Nezlobte se na mě, ale na maturitní ples se to prostě nehodí. A silnější dámy, prosím, těsné leopardí šaty jsou opravdu pro štíhlé ženy! ;) Nechci nikoho urážet, to opravdu ne. Přeci je důležité, jestli se to líbí vám, nebo ne? No...o tom asi někdy jindy, protože v tomto směru si mnoho lidí protiřečí a já svým způsobem také. Třeba o tom napíši nějaký delší článek, ale teď už k fotkám.




džíny - Zara, triko - Bershka, džíska - Pull and Bear, boty - Pery shoes, brýle - Mango

dárek od rodičů k svátku

Krásný den,

Sandra 

4 komentáře:

  1. moc ti to sluší a hodinky jsou super :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) myslím, že si ty hodinky nikdy nesundám :D

      Vymazat
  2. máš moc pěknou postavu!!nechceš napsat článek o tom, jak jsi ji udržuješ?dlouho bojuji s kily navíc a když něco sundám jednou projdu kolem dortu a mám to zas vše zpět :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám s postavou hooodně zkušeností, můj největší úspěch je právě teď, mám dole 10 kilo a jsem strašně ráda, že jsem to zvládla...teď bojuji se třemi posledními, které bych chtěla dát pryč...článek o tom určitě v nejbližší době napíšu :) můžeš se těšit ;)

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)