pondělí 3. září 2012

Dny města Kladna...

O víkendu bylo na Kladně rušno více, než je obvyklé. Byly Dny města Kladna a nesměl chybět snad nikdo v blízkém okolí. Takže chůza po Sletišti byla rychlostí želvy a neustále jste měli pocit, že vám někdo šahá na tašku, na vlasy či dokonce na zadek. Opravdu příjemné prostředí pro lidi rádi se mazlící. Ale jinak sranda byla, to ne že ne! S našim kamarádem Standou to ani jinak nejde. Standa šel na tři atrakce a pak nevěděl, jestli má stát, sedět nebo rovnou ležet. Já byla na dvou a měla jsem dost. Ve 23hodin do mekáče na hranolky a to byla nejlepší tečka večera, která mohla být. Ohňostroj hadr :D



boty, džíny - Zara, košile, vesta - Vero Moda
Krásný večer,
 
Sandra

4 komentáře:

  1. líbí se mi boty, mám podobné :)
    Jinak pokud si přeješ Pandora náramek, tak ti doporučuji dny Marianne, které jsou tento víkend.( pokud to nemáš daleko do Prahy) K nákupu nad 2000 dostaneš stříbrný náramek, který normálně stojí tuším 1400. Takže se to celkem vyplatí a máš rovnou i nějaké korálky na začátek :)

    OdpovědětVymazat
  2. o dnech Marianne jsem slyšela a asi si ten časopis koupím, ty slevy vypadají dobře :) a děkuju za typ!

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)