pátek 7. září 2012

Výlet do Olomouce...

Konečně jsem si udělala čas na tento článek. S přítelem jsme totiž byli v neděli a pondělí v Olomouci. Výlet jsem si hrozně moc užila a viděla další krásu naší země. No...to skoro vypadá, že jsem vlastenka, ale zdání klame :) Každopádně město Olomouc stojí za to ho vidět. Nejvíce mě nadchlo náměstí s radnicí uprostřed, kde byla i vynikající restaurace Caesar. Také jsme navštívili botanickou zahradu, kde jsme se skoro ztratili :D Prolezli jsme sladké uličky a hladili si pejska. Ten byl tak roztomilý! A doporučuji výhled z věže kostela sv.Mořice (myslím, že se tak jmenoval). Já ty schody zvládla, ale měli jste slyšet přítele :D Nadšený sportovec málem neušel necelých 300 schodů a ty řeči! Ale stálo to za to! Jinak...velká prosba do Olomouce: PROSÍÍÍÍM, udělejte tam krám, kde budou věci, jako je hřeben, když si ho náhodou zapomenou všichni účastníci zájezdu. Děkuji!







Krásný víkend,

Sandra

2 komentáře:

  1. moc ti to sluší jako vždy :)) můžu se zeptat odkud máš tu kabelku??moc se mi líbí to vzorování! :)) děkuju, měj se krásně! Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, tu kabelku mám z Gatu asi za 100Kč :) zkus, jestli ji tam ještě budou mít, mám ji od srpna

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)