pátek 17. srpna 2012

Jsem tu...

Wow, já jsem zase tu. Jak je to možné? Ptám se sama sebe, ale naštěstí vím odpověď. Chybělo mi psaní. Jen jsem potřebovala  změnu. Už nechci psát jen o módě, chci psát o všem, co mě baví, a nekoukat na to, jestli je to "in" nebo "out". Chci to tu pojmout jinak a to vyloženě formou deníku. Jako za mých mlaďounkých  časů, kdy jsem si do skříně pod trička schovávala sešit a psávala jsem o prvních láskách. 
Nováčkům bych se ráda představila...má velikost nese jméno Sandra, na krku má už 21 let a v srdci má místo pro spoustu věcí. Jako třeba psaní a fotografování. Jen to má malý háček. Na střední jsem ze slohů nedostala lépe jak za tři a to jsem si to musela ještě hooodně vybojovat. Tak aspoň perfektní fotky? Omyl! Foťák, který ani nevlastním, mám v automatickém režimu a jen si tak fotím, co mě napadne. Jinak jsem studentka univerzity a zbytek týdne odpočívám v práci. Svou práci mám zatím ráda, jen si musím do kanceláře pořídit kytičku (mluvím o tom asi už 3 měsíce a pořád ji nemám).
Přemýšlím, co dál, ale asi sem dám jen svou fotku. Ať víte, jaký blázen tu veřejně píše o sobě a dalších velmi zajímavých věcech jako je móda, cestování, vztahy a tak všechno.

Krásný víkend,

Sandra

4 komentáře:

  1. Jůů, vrátila ses :) Vítám tě zpátky a těším se na tvé články už teď :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším na další příspěvek!...velmi pěkné šaty.)...M*

    OdpovědětVymazat
  3. juu hura :) jsem moc rada :) a neskutecne ti to slusi :)))

    OdpovědětVymazat
  4. jeee, ani jsem nečekala, že hned někdo napíše...moc jste mě potěšili :) Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)