neděle 26. srpna 2012

Promoce...

Je fajn vidět, co mě příští rok čeká :) Promoce je den, kde máte u sebe všechny příbuzný, každý vám říká, jak vám to sluší, jak jste úžasní a všichni roní slzy. Prostě krásný den, kdy si přijdete mimořádní. A ten den si teď užila má mamka. Je naprosto dokonalá ve všem a jsem ráda, že to všechno zvládla a ještě s červeným diplomem. Jsem na ni pyšná! Dokonce ten den jsem měla svátek...takže dvě oslavy najednou :) Jen se trochu na mě zapomnělo :D Ale to mi nevadí, mamka si ten den zasloužila víc!!!! 




Krásný zbytek víkendu,

Sandra

4 komentáře:

  1. mamince moc gratuluji :) je šikovná a ty si krásně oblečená a štíhlá :))mno prostě ti to sekne. Kačka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Umírám z té bílé kabely:)! Taky pochopitelně gratuluji:)

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)