úterý 9. října 2012

První pocit zimního proudu

Wow, tak dneska mi byla i zima. Teda...jen ráno. Odpoledne už mi bylo zas vedro :D Dnes jsem viděla mnoho děvčat a žen, které měly zimní bundy, a měla jsem je za blázny, protože já šla skoro jen v triku s dlouhým rukávem (a šálou). Ale spíš jsem asi byla za blázna já. Ani nevím, co to se mnou je. Vždy jsem byla ta, co se třásla zimou a bylo 20°C. Že by přechod? Už ve 21 letech? To snad neeeeee! No, ale zas na druhou stranu by mi to mohlo takhle vydržet do zimy, protože tu vyloženě přežívám. Péřová tlustá bunda, vyteplené holínko-kozačky až ke kolenům, šála, čepice, rukavice a nejlépe rouška přes pusu. Ano...takto krásně vypadám celou zimu :D




bunda - Promod, kalhoty - Taily Weil, šála - Vero Moda
Krásný večer,

Sandra

8 komentářů:

  1. Jsi kočka! Líbí se mi ty boty a kruhová šála. A dohromady je to bezva.:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no to se divim, když jsi u nás měla bundu v červenci =D
    jinak já tohle počasí miluju, jen mi vadí, jak kolem mě každej chrchlá, takže už jsem nemocná taky =(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, já též...už mám týden kašel a zaháním ho Stodalíčkem :D

      Vymazat
  3. Jé, ta kruhová šála je bezva a strašně se mi líbí barevně v kombinace s tou bundou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju...ani nevím, proč jsem dřív hnědošedou kombinaci nikdy nevolila :) dneska jsem šálu využila také, jen do sportovního ladění a taky se mi to líbilo :)

      Vymazat
  4. tak ta šála je naprosto perfektní, tady ve Finsku má každá dívka velikou šálu....skvělé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já tuhle šálu miluji!!! obrovské šály jsou top!!!

      Vymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)