úterý 2. října 2012

První den ve škole...

A zas začala škola. Včera první den. Jen škoda, že ne v první třídě, ale ve třetí na vysoké. Už tu na mě křičí bakalářka, že by potřebovala dopsat tu poslední kapitolu v teoretické části. Naštěstí umím dobře dělat, že neslyším... Jinak začátek zatím ujde, dokonce mám i velký plán chodit na všechny přednášky. A já to zvládnu! Určitě! Musím! Nejdůležitější na té škole je, že ta jsou fajn lidi a je tam sranda. Hlavně pozorovat spící studenty je super :D A co jsem si na tento významný den vzala na sebe? 

sako, svetr, triko, kalhoty - Zara, boty - Converse


<3

sešity, fixky, malůvky....to je moje
Krásný večer,

Sandra

7 komentářů:

  1. a nenapíše odkud má náhrdelník a nenapíše, to je hrozný :D

    OdpovědětVymazat
  2. nádherně sladěný outfit :)))

    OdpovědětVymazat
  3. tak to by ses dnes na mé statistice bavila, pan docent mě tak uspal, že jsem to zalomila pár metrů před ním =D...
    jinak koooča jako vždy.

    OdpovědětVymazat

Všem moc děkuji za komentáře. Každý potěší :)